Thursday 25 June 2015

# 9

assalamualaikum & salam sejahtera....

ramadhan tiba,, ramadhan tiba,,,,, 
cepatnye masa berlalu... 
teringat tahun 2010,,,time tu berpuasa sebagai student pis,,tak silap sem 2.
tahun 2011 lak sebagai student praktikal kat mppg...sem 4... hahahah time nie seronok sangat sebab banyak jemputan rumah terbuka gov yg aku dpt pegi... tu bestnye praktikal gov...
naik lak tahun akhir iaitu sem 6 tahun 2012...last berpuasa & berbuka dengan kawan2...
tahun 2013 lak menjelma,,, aku berpuasa ketika bertugas sebagai guru tadika.... dugaan juga la sebab banyak bercakap kan... biase la dah namenye guru,,,pot pet pot pet
tahun seterusnye 2014... berpuase ketika bekerja sebagai kerani logistik di jbfm,,,, hahaha letih gak sbb selalu tak sehat keje kat sini...mybe faktor persekitaran...
kini tahun 2015...sekali lagi aku menyambut ramadhan sebagai kerani... tp company lain la... so far aku happy ngan keje aku arini... ade juga apply lain tp sekiraya masih lom ade rezki aku akan keje dulu kat sini..
tahun depan lak mcmane yea??? tu tahun depan punye cite la,, jgn pk dlu.... 
ape pun .... masa berlalu begitu cepat... umo dah meningkat nie... hahahaha... jiwa still mude...  tang special2 tu tah la hahaha.. ade rezki ade la... jdoh pertemuan tuhan yg tentukan.... doakan yg terbaik jela... insyaallah... ok jumpe next time... tata... xoxo

No comments:

Post a Comment